تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

سخنگوی سپاه پاسداران: تصویر واقعی جمهوری اسلامی ایران بسیار قدرتمندتر از تصویر مجازی ما در رسانه‌ها است

  • کد خبر: ۲۰۳۸۸۵
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
سخنگوی سپاه پاسداران: تصویر واقعی جمهوری اسلامی ایران بسیار قدرتمندتر از تصویر مجازی ما در رسانه‌ها است
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصویر واقعی ما بسیار قدرتمندتر از تصویر مجازی ما در رسانه‌ها است و بالعکس، تصویر مجازی دشمن بسیار قدرتمندتر از تصویر واقعی او است.

به گزارش شهرآرانیوز، در دومین نشست از سلسله نشست‌های انتقال تجارب در حوزه بین‌الملل با عنوان «رسانه و مقاومت» که صبح امروز (۱۳ دی ۱۴۰۲) در مشهد برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هم ما و هم دشمنان ما تصویری واقعی و مجازی از واقعیت‌های اطراف خود داریم، خاطرنشان کرد: تصویر واقعی ما بسیار قدرتمندتر از تصویر مجازی ما در رسانه‌هاست و بالعکس، تصویر مجازی دشمن بسیار قدرتمندتر از تصویر واقعی او است.

وی افزود: تلاش دشمن علیه ما با محور رسانه، در سه محور اصلی خلاصه می‌شود؛ آن‌ها می‌خواهند این مطلب را القا کنند که شما از انقلاب اسلامی پشیمان هستید و انقلاب دستاوردی نداشته است، شرایط امروز شما بسیار بحرانی و سخت است و در نتیجه هیچ امیدی به آینده نباید داشته باشید.

سردار شریف تأکید کرد: اگر بخواهیم مدافعان خوبی برای انقلاب اسلامی باشیم، باید در این سه حوزه فعال باشیم تا این القائات دشمن در اذهان عمومی تثبیت نشود. البته امتیاز دشمن در تلاش برای تثبیت این سه حوزه، این است که جمعیت کشور ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس حدود ۳۵ میلیون نفر بوده که مشکلات را درک کردند و استقامت کردند تا انقلاب به ثمر رسید و پس از آن هم دفاع مقدس به یک فرصت پیروزمند تبدیل شد. اما امروز ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور ما دوران رژیم ستم‌شاهی و دفاع مقدس و میدان‌داری گروهک‌ها را ندیده‌اند. دشمن از این خلأ استفاده می‌کند و تصویر غیرواقعی را بنا دارد در اذهان متبادر کند.

وی در ادامه گفت: دشمن تا این لحظه در این زمینه موفق نبوده و هر چند گام‌هایی برداشته و مختصر تأثیراتی داشته، اما نتوانسته این موضوع را به یک سکوی پرش تبدیل کند.

حاج قاسم با خدا معامله کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این موضوع که چرا خداوند به حاج قاسم سلیمانی عمر طولانی‌تری از دیگر هم‌رزمان شهیدش داد، گفت: خدا اراده کرده بود که این جمعیت ۵۰ میلیونی که چهره سرداران جنگ را از نزدیک ندیده بودند، از نزدیک با یکی از این چهره‌ها آشنا شوند. خدا این نعمت را به ما داد که جوان ما با یک چهره شاخص که مورد احترام دوست و دشمن است، آشنا شوند.

وی با بیان اینکه به هر میزان که حاج قاسم معروف‌تر می‌شد، تواضع او نیز بیشتر می‌شد، به بیان خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه پرداخت و افزود: آن زمانی که شایع شده بود حاج قاسم قرار است در انتخابات شرکت کند و مسئولیت اجرایی بگیرد، ایشان به من گفت: من به همین کاری که می‌کنم افتخار می‌کنم و هرگز ذهنم را درگیر نمی‌کنم که عکس من به در و دیوار نصب شود تا مردم به من رأی بدهند. شما هم اگر چنین شایعاتی شنیدی، بدون آنکه از من نظر بخواهی، موضوع را تکذیب کن! این عظمت یک انسان مؤمن است. او با خدا معامله کرد.

شهادت حاج قاسم روح جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی دمید

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: ضریب هوشی مردم ایران در تفکیک خائن از خادم بسیار بالاست. مردم در تمام کشور به محض شنیدن خبر شهادت حاج قاسم به میدان آمدند و آن تشییع پرشکوه را رقم زدند و این تشییع برای کسانی که زبان رسانه را می‌فهمند پیام بزرگی داشت.

وی تأکید کرد: این مراسم، یک بار دیگر آرمان‌های انقلاب را به چشم مردم آورد. شهادت حاج قاسم روح جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی دمید.

در عملیات طوفان‌الاقصی همه داشته‌های رژیم صهیونیستی از میان رفت

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به وقایع روز در عرصه بین‌الملل اشاره کرد و گفت: در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم، شاهد رویارویی با رژیم صهیونیستی در غزه هستیم. در  این جریان، همه داشته‌های رژیم صهیونیستی به باد داده شد و از میان رفت و غیرقابل شکست بودن این رژیم به رخ جهانیان کشیده شد.

وی افزود: خدا اراده کره بود به برکت انقلاب و الهام‌بخشی دفاع مقدس، این اتفاقات رقم بخورد. اولین شکست این رژیم به ظاهر شکست‌ناپذیر در جنگ ۳۳ روزه رقم خورد و در تداوم آن در اقدامات مقاومت، رزمندگان فلسطین نیز مقاومت را سرلوحه قرار دادند.

سردارشریف خاطرنشان کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی، ضربه‌ای به این رژیم در حوزه‌های مختلف وارد شد که سال‌ها باید درباره آن بنویسند. حاج قاسم چنین فرزندانی در مکتب خود تربیت کرد. ما به رزمندگان حماس افتخار می‌کنیم و حماس قطعاً در این نبرد پیروز خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->